• وبلاگ : پاك ديده
  • يادداشت : خانه ظلمشان ويران
  • نظرات : 3 خصوصي ، 14 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد...........

    سالگرد اين مصيبت و تسليت ميگم و ممنون كه خبر كرديد.

    موفق باشيد يا حق التماس دعا.

    السلام عليك يا اهل بيت نبوه

    واقعا خدا لعنتشون كنه به هر كجاي زندگي ائمه كه نگاه ميكني دل آدم آتيش ميگيره

    بسمه تعالي

    سلام عليكم

    ممنون كه در مقابل مسائل جهان اسلام حساسيت داري . بهتر از طريق ژارسي يار به همه دوستان خبر بدهيم كه براي اعتراض بروند به آدرس زير http://esteshhadion.parsiblog.com/167813.htm

    يا علي

    سلام پويا جان

    موفق باشي عزيزم

    التماس دعا

    سلام!پوياي عزيز

    شما منظور منو بد متوجه شدين گفتم كه به نظرم لحنم تند مي رسيد ولي خدا شاهده با شادي و از روي رغبت اومدم وبلاگتون و از خدامه از دوستاي خوب و مشترك وبلاگ من باشيد و البته مجيدم از بودن شما تو وبلاگش مي دونم شاد و خوشحال و راضيه!شما اتفاقا ديد قشنگ و منطقي اي دارين به مسايل اين يه بحث بود كه من براي اينكه خود مجيد اتفاقي براش نيفته و تند نره اونم براي اينكه من به مسائل ساده نگاه نكنم راه افتاد و البته من قصد جسارت نداشتم به شما اصلا با خوندن كامنت هاتون دهنم باز موند خدا شاهده كه من اون كامنت ها رو اصلا با ناراحتي يا واسه برخورد با شما نذاشته بودم!....اصلا گيج شدم من فقط توضيح دادم كه بين و من و مجيد دعوايي نيست قصدم توهيني به شما يا حرفتون نبود برعكس خواستم بگم همه با هم دوستيم و از حضور شما در بينمون خوشحال ميشيم..........شما بد برداشت كردين البته حق دارين لحن نوشته ام رو عادت ندارين شما من مدل نوشتنم طوريه كه گاهي نميشه فهميد از روي محبته يا عصبانيت مگه منو بشناسيد...........دوست دارم به وبلاگم بياييد و تو لينك هام مي ذارمتون منتظرتونمااااااااااااا ديگه هم از اين فكرا نكنيدئ خوبه گفتم لحنم انگار تند شده من منظوري نداشتم منظورم اين بود كه از روي دوستي و فقط براي توضيح براتون اون چيزا رو نوشتم!...موفق باشي......بهترين ارزوها رو برات دارم و سلامتي........در پناه خدا.......التما سدعا............نكنه دلت از من بگيره ها!همه مي دونن من طاقت يه ذره دلخوري و ناراحتي دوستانمو ندارم!

    سلام

    ميدوني كه نبودم و به همين دليل دو پست قبلي رو هم نديده بودم. الآن هم كه ديدم چيزي نميگم. بهتره به همين پست آخرت بپردازم.

    قشنگترين گنبد و بزرگترين گنبد اسلامي همون گنبدي بود كه تخريب شد. راستي چقدر كوته مي‏انديشند آنهايي كه چنين ميكنند. كاش به قرآن اعتقاد داشتيم كه ميفرمايد: آنهايي كه مساجد را تخريب ميكنند و ممانعت از بالارفتن ذكر خدا در آن دارند... در دنيا خذي و در آخرت عذابي عظيم در انتظارشان است.

    يا علي

    به روزم

    خواهي نشوي رسوا...!!

    عكس هاي وبلاگت دل ادم را اتيش مي زند
    بسم الله الرحمن الرحيم-سلام عليكم-حاجي ديدي سر زدم-چاكرما-دعا هم يادت نره-يا حق-مطلبت هم مثل هميشه بود

    سلام پويا.

    اون قضيه اخطار مخابرات مال چند سال پيشه. خوب كنترل ميشه بحثها ديگه. منم قصد دارم يك كم آرامتر بنويسم. ارزشش را نداره به خاطر هيچ و پوچ موقعيتت را از دست بدي.

    مشكال درباره احكام ثانويه اينه كه مراجع بيشتر محافظه كارند تا مصلحت انديش. فقط آقاي صانعي است كه گاهي احكام به روزي مي ده.

    در مورد صحبت تو با نيلو . تو وبلاگ نيلو هم گفتم. ما با اينكه در بعضي عقايد اختلاف داريم. ولي جدا دوستان خوبي برا هم هستيم. وبلاگ من همشون يك دست نيستند. از انواع ارا و نظرات ميان نظر مي دن.شما هم مي تونيد نظر بديد. ولي خواهش مي كنم بهم بي احترامي نكنيد.

    از نيلو جان هم بي نهايت ممنونم. از تو هم ممنونم نيما جان.

    + سميرا 

    سلام

    اين مطلبتون با عنوان خشونت طلبها خيلي زيبا بود. من با اجازتون بر داشتمش .

    + سلمان 

    سلام پويا جان

    در کنار اين همه وبلاگ که با غم و اندوه فراوان اين حادثه را گرامي داشتند فقط تو را ديدم که در عين حال که اوج مظلوميت امامانمان را بيان کرده اي به روح حماسي قضيه هم توجه کرده اي. بله درست است که آنها اين عمل شنيع را انجام دادند . اما با اين کار خود تيشه به ريشه خود زده اند. و چه خوب گفته اي که هر که با آل علي در افتاد. ور افتاد.. انشاءالله

    (راستي امروز هرچي زنگ زدم موبايلت اشغال بود. با کي حرف مي زدي اينقدر؟؟؟!!!)

    يا مهدي ...

    به خيال خامشان بر حرم پدر بزرگوارتان و جد گراميتان تاختند !

    اما ...

    با دل مشتاقانتان چه کار خواهند کرد !؟

    سلام پرتو عزيز

    ممنون از اينكه به اين موضوع مهم پرداخته‏ايد.

    هوالغريب...آجرك الله في مصبتك يابن الحسن العسكري(عج)...اي كاش مي فهميدند كه باتخريب حرمين واين هتك حرمت ها نه تنها از عشق شيعيان نسبت به ائمه كاسته نمي شه كه غربت ومظلوميت با شيعه واولاد علي عجين شده وشراره عشق شيعيان روز به روز شعله ورتر ميشه....التماس دعا يازهرا