• وبلاگ : پاك ديده
  • يادداشت : چقدر ما خوبيم!
  • نظرات : 4 خصوصي ، 24 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     

    سلام

    اقا منم همينو گفتم.

    ولي خوب منم جواب نگرفتم شما هم تلاش نكن كه بي نتيجه هست .

    اميدوارم همينطور خوب بمونيم.

    موفق و برقرار باشي

    پاسخ

    سلام. شما کي اينو گفتيد؟ خوب خبر مي داديد ما هم بيايم يه نظري چيزي بديم.
    سلام/آره واقعا ما خيلي خوبيم/نميدونم چندبار بايد از يه سوراخ گزيده بشيم تا برامون درس عبرت بشه/نميدونم پول اون سوغات و بند و بساتي كه همرا انگليسي كردند از كجا دادند
    پاسخ

    سلام! اينقدر تو اين مملکت پول داره هرز ميره و اينقدر از جيب بيت المال تو جيب بعضيا ميره و اينقدر داره ريخت و پاش ميشه که اين دوتا قاليچه و صنايع دستي که به اينا دادند که چيزي نيست. تازه اينا هدايايي بود براي تبادل فرهنگي! حالا شايد بعدا اين سربازا تو خاطراتشون که دارن جعل مي کنند و مي فروشند يه يادي از قاليچه کرمان و گز اصفهان کردند. بده؟
    شما جواب جو سازي ها بر عليه ايران رو مي داديد؟
    پاسخ

    سلام دوست من! من کي باشم که بخوام جواب جو سازي ها بر عليه ايران را بدم؟ من جواب جو سازي ها بر عليه وبلاگ خودم را بدم کفايت مي کنه!!!
    + سعيد 

    ما از خوب هم خوب تريم! اصلا حرف نداريم. يكي به كشور تجاوز مي كنه ما به جاي اينكه به دنبال گرفتن حقمون باشيم، 24 ساعت بعد از مهلت 48 ساعته و با يه تهديد زباني، متجاوزين رو با سلام و صلوات و بدرقه ي رسمي آزاد مي كنيم كه برند.

    پاسخ

    سلام دوست من. به نظر من اين کار دولت ربطي به تهديد و اين حرفا نداشت. خودموني بگم کار احمدي نژاد از ترس از تهديد و واهمه از بوق هاي تبليغاتي دشمن گذشته.اين بابا با بقيه فرق داره! چون اگه بنا به ترس بود از همون اول دستگيرشون نمي کردند. يا حالا اگه اشتباها دوتا پاسدار رفتند اينا را گرفتند، مثل ترسوهاي دولت قبلي از همون راه يه راست مي فرستادندشون فرودگاه که برند خونشون! پس مي بينيم ترسي در کار نبوده . اصلا ترس از کي؟ از آمريکا؟!!! يا استعمارپير خرفت انگليس؟؟؟!!

    سلام پرتو عزيز

    تا حدودي حق با شماست ما ظاهرا زيادي خوبيم. ولي اين را هم نبايد فراموش كنيم كه ما در جامعه‏ جهاني داريم زندگي مي‏كنيم كه بازي و بازي‏گرداني در دستان عده خاصي است. بنابراين انتخاب هاي ما بسيار محدود است و هنر اين است كه از همين انتخاب‏هاي كم. بهترين نتيجه را بگيريم

    هر چند اين حرف من به هيچ وجه به معناي انفعال و عقب نشيني و ترس نيست.

    به نظر من در قضيه ملوانان (جاسوسان) انگليسي ايران بهترين كار ممكن را انجام داد. هرچند با شكل كار به ويژه بدرقه تاريخي آقاي رئيس جمهور به شدت مخالفم.

    التماس دعا

    پاسخ

    سلام نافذ جان! بابا تو که خودت مي دوني حرف من چيه! من هم دقيقا با نظر تو موافقم. البته اين بار خواستم بگم که توجه به اين مسائل موازي هم بد نيست. هرچند به يقين مسئولان به فکر آن هستند اما چه بسا اگر مردم نيز در جريان قرار بگيرند حمايت آنها موجب پيشرفت معاملات سياسي مسئولين شود!

    سلام عليكم
    شايد خوب بودن ما رو با مصداق هايي كه براش اوردين نشه محك زد.تهعدد ((ما))وجود داره برادر.كه اگه فقط يك ما وجود داشت حرف شما كاملا صحيح بود.ولي بازم بگيم ما خوبيم مزاياي بيشتري داره.

    به روزيم

    يا زهرا(سلام الله عليها)

    پاسخ

    سلام. ببينيد واقعيتش اينه که من منظورتون را درست متوجه نشدم. چي بگم اخه. ببخشيدا!

    به نام خدا. دوست من! سلام. سيره‏ي پيامبر خدا و اهل بيت عصمت _ عليهم السلام _ گذشت در موارد خاص و سختگيري در موارد ديگر بوده است. آري؛ هر سخن وقتي و هر نكته مكاني دارد. البته فهميدن درست و درست عمل‏كردن به فهميده‏ي درست، انصافا كار مشكلي است.

    خوشحال مي شوم كه لينكم كرده، خبرم فرماييد.

    التماس دعا دارم.

    پاسخ

    سلام. آيه قرآن: اشداء علي الکفار. رحما بينهم. فکر مي کنم شيوه ائمه هم همين بوده.

    سلام

    شخصا با استدلالي كه در پس اين چند نكته پنهان شده است شديدا مخالفم. اما از ان‏جا كه يادداشت بنده رو در اين مورد خوانده‏ايد، نيازي به پرگويي خودم نمي‏بينم.

    در كل ارادت داريم!

    پاسخ

    سلام. بله من هم کاملا با همان يادداشتتان موافقم! اما خوب اينجوري هم ميشه به قضيه نگاه کرد!در کل خيلي چاکريم!
    بنام خدا
    باسلام
    مطلبي كه نوشتيد را من هم تا حدودي قبول دارم ولي مصالح مملكت و مردم در اين قبيل مسائل را بزرگان كشور بهتر از من و شما مي دانند .
    انشاءالله با عنايات خاص حضرت ولي عصر (عج) آسيبي به اين كشور و نظام نخواهد رسيد .
    موفق و سربلند باشيد .
    التماس دعا
    پاسخ

    سلام دوست من . در کل با شما موافقم اما در آن قسمت که گفته ايد بزرگان کشور بهتر از من و شما مي فهمند، اصلا با شما هم عقيده نيستم. اين حرفتان مرا به ياد چرنديات دوم خردادي هايي انداخت که وقتي در انتخابات راي نياوردند شروع به توهين به مردم کردند و گفتند مردم نمي فهمند ما مي فهميم! به نظر من مردم مصالح خودشان را بهتر از بقيه مي فهمند. همانگونه که در اين چند انتخابات اخير نشان دادند.( البته اين هم با حرف شما تناقضي نداره چون همين مردم به همين دولتمردان راي دادند!)
     <      1   2