سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخابات مجلس نهم هم برگزار شد. با توجه به عملکرد ضعیف مجلس هشتم و دولت دهم، پیشبینی این حضور گسترده بسیار مشکل بود.امامردم آمدند.
به غیر از عده‌ای که آمدند به فامیلشان که کاندیدا شده بود رای دهند و به غیر از آنهایی که از ترس آینده و برای آنکه مهر انتخابات توی شناسنامه شان بخورد آمدند رای دادند -که درصد کمی از میزان مشارکت را در بر می‌گیرد- بقیه برای چه آمدند؟
به نظر من مردم هنوز امیدوارند. هیچ کس منکر عملکرد زشت بسیاری از مسئولان، رانت‌خواری، فساد اقتصادی و دعواهای پوچ سیاسی ایشان نیست اما مردم به اصل نظام پایبندند و هنوز امیدوار. امید به اصلاح.
مردم یکبار انقلاب کردند برای هفت پشتشان کافی است! پس اینهایی که مدام در بوق‌های تبلیغاتیشان از شورش و انقلاب و سرنگونی نظام و... حرف می‌زنند بدانند آب در هاون می‌کوبند.مردم آمدند در صحنه و گفتند با اینکه می‌دانیم آن بالا بالاها بین مسئولین چه خبر است باز هم می‌آییم و امیدواریم کسانی را به مجلس بفرستیم که دغدغهء خدمت دارند. ترکیب نهایی مجلس نهم شدیدا مؤید این مطلب است. همینکه دو سوم نمایندگان مجلس هشتم رای نیاوردند و همین که در اکثر شهرستان‌ها به لیست جبهه ها و احزاب بی توجهی شد و اکثرا کاندیداهای مستقل یا ناشناخته حائض اکثریت اراء شدند، گویای این نکته است که ما خسته شدیم از این همه سیاسی بازی.
پس خواهشا مسئولان محترم دوباره این حضور گستردهء مردم را مصادره به مطلوب نکنند و خیال نکنند این حضور مؤید عملکرد آنهاست. اتفاقا اگر مسئولان زیرک باشند باید پیام این انتخابات را به خوبی درک کنند ویک سر و سامانی به وضعیت خود بدهند. صبر مردم زیاد است. مسئولان کاری نکنند که مردم تا انتخابات بعدی هم صبر کنند و آنوقت آنجا حسابشان رابرسند.


نوشته شده در  پنج شنبه 90/12/18ساعت  9:28 صبح  توسط پویا پرتو 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
حسرت
جفای دوستان
نگفتم؟
اگه بخواند،میتونن
اگه قتل بود...
قِلاق سیا و روبا
اشک میریزد دلم
آن روزها رفتند
چرابرف نمیاد؟!
شنا بلدی؟
مراد
دزد
مواظب باشید
ایام عشق
انکار بی فایده است
[همه عناوین(147)][عناوین آرشیوشده]