سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستان لزومی نداره بخواهیم چشمهامون را ببندیم  و واقعیتها را نبینیم.??
سالهاست که رفسنجانی با سخنانش و اقداماتش راهش را از انقلاب و امام و رهبری جدا کرده.
اینکه ما بخواهیم ایشون را هنوز در خط انقلاب نشون بدیم 2 علت میتونه داشته باشه:
1-  یا ما ضد انقلاب هستیم و خوشحالیم که رفسنجانی هم افکارش تغییر کرده و مثل ما شده ولی چون اقتدار نظام اسلامی را میبینیم و میدونیم هرکس علنا با انقلاب مخالفت کرد به چه سرنوشت نکبت باری دچار شد، اصرار داریم که رفسنجانی را کماکان در مسیر انقلاب نشون بدیم تا در لفافه یار امام و رهبری و انقلابی و استوانه و ... به اقدامات و سخنانش ضد انقلاب ادامه بده و ما رو در هدفی که داریم یاری کنه.
2-  یا ما واقعا دوستدار انقلاب هستیم. دوستدار امام و دوست دار یاران امام. ما دیدیم که این انقلاب با چه زحمتی به پیروزی رسید و رفسنجانی مثل سایر یاران امام در این راه چه هزینه هایی داد و چه خدماتی کرد. برای همین برامون قابل باور نیست که قبول کنیم این رفسنجانی همون رفسنجانیه. بخاطر همین انکار میکنیم. همش میگیم نه! مگه میشه؟?? رفسنجانی آن بود و آنچنان کرد و مدام میخواهیم ذهن خودمان و نیز دیگران را قانع کنیم که این رفسنجانی هنوز همان رفسنجانیست.??
1?در مورد اول مطمئن باشید که تا رهبری هستند اجازه نمیدهند این کلک و فریب ادامه پیدا کند. رهبری باهوش است و حواسش هست. درست است که سالهاست با عبارات مختلف نصیحتشان کرده و آنها را دعوت به بازگشت کرده و از حق خود بارها کوتاه امده و حریمشان را حفظ کرده و نگذاشته سابقه انقلابیشان لطمه ببیند اما اگر ببیند مدارا کردن وحریم نگه داشتن این افراد به اصل انقلاب و نظام ضربه میزند به یک اشاره کوچک مثل همین بیانات آبروی آنها را میبرد و طشت رسوائیشان را از بام انقلاب به زیر می افکند.
2?در مورد دوم ما باید چشمهایمان را باز کنیم. انکار ما چیزی را عوض نمیکند. رفسنجانی را به خط انقلاب بر نمی گرداند. اگر واقعا این انقلاب و مملکت را دوس داریم باید کمی واقع نگر شویم.
??تغییر موضع های این استوانه ء پیر را در طول این 30 سال به کررات دیده ایم. هر جا به نفع خودش و خانواده سلطنتیش باشه همونجا میچرخه . گویا اصلا نه به خدا اعتقاد داره نه به قیامت نه به امام نه به انقلاب و نه به هیچ چیز دیگر. و همین باعث شده این همه تناقض در رفتارهای ایشون پیش بیاد که ما هرچقدر هم بخواهیم ماست مالی کنیم نمی شود.
اصلا تغییر موضع در همین قضیه را ببینید.??
ایشون اول با قلدری مقابل آزمایش موشکی سپاه که اقتدار ما رو نشون میده موضع میگیره و با امریکایی ها هم نوا میشه. همین دیروز امریکا و فرانسه و آلمان نامه ای به شورای امنیت دادند و اقدام موشکی ایران را زیر سوال بردند و ومطمئنا این آخرین اقدام آنها نخواهد بود و تا خلع سلاح موشکی کشور ادامه خواهد داشت.خوب؟ چطور رفسنجانی انقلابی،رفسنجانی ایرانی، رفسنجانی روحانی، رفسنجانی یار امام می آید و چندین روز قبل تر از امریکایی ها مقابل اقتدار و توان دفاعی کشور خودش می ایستد؟!??
بعد با وجود انتقادهای دلسوزان مملکت مثل همیشه تخم مرغ شکسته را می اندازه وسط ،همه را به جون هم میندازه. اختلاف میندازه و  می نشینه اون بالا نگاه میکنه و سکوت میکنه و ریشخند میزنه.??
بعد که رهبر موضع علنی میگیره موش میشه. میترسه. حتی جرات نداره بگه بله! من معتقد به این حرف هستم. حتی جسارت نداره وایسه رو حرفش و دل طرفداران جدیدش که با این حرفاش قند تو دلشون آب میشه را شاد نگه داره . سریع تغییر موضع میده. چون میدونه ایستادن علنی روبروی رهبری همان و پایان حیات سیاسی اش همان. پس  سریع میگن اکانت توئیتر اصلا مال من نیس!!??
بعد میبینند عجب سوتی دادند و بارها این حساب توئیتری پیامهای مهم شون را مخابره کردند و حالا حالاها به این حساب احتیاج دارند.اصلا چطور شد یه اکانت سالهاست از جانب ما پیام میزنه و ما هیچی نگفتیم .حتی چند روز پیش هم که مقابل توان دفاعی و امنیتی کشور از جانب ما پیام زد ما هیچی نگفتیم حالا یهو فهمیدیم عه؟! این توئیتر مال ما نیست؟ ??پس باز تغییر موضع میدن و اصلاحیه میزنن رو اکانتی که ما خودشون نیس!??

تغییر مواضع ایشون را در سالیان سالهای انقلاب به وفور دیدیم. و دیدیم برای ایشون تنها خودش مهم است و عفت و مهدی و یاسر و محسن و فائزه و ایل و تبار. نه انقلاب مهم است و نه امام و نه رهبری و نه مردمی که انقلاب کردند و شهید دادند تا ما بشیم حاکمشون. مهم و محور ما هستیم و خاندان اشرافیمان. بقیه اگر در خدمت ما باشند خوبند و اگرنه باید نباشند.

انقلابی قبل استوانه فعلی


نوشته شده در  پنج شنبه 95/1/12ساعت  1:42 عصر  توسط پویا پرتو 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
حسرت
جفای دوستان
نگفتم؟
اگه بخواند،میتونن
اگه قتل بود...
قِلاق سیا و روبا
اشک میریزد دلم
آن روزها رفتند
چرابرف نمیاد؟!
شنا بلدی؟
مراد
دزد
مواظب باشید
ایام عشق
انکار بی فایده است
[همه عناوین(147)][عناوین آرشیوشده]