• وبلاگ : پاك ديده
  • يادداشت : ياد شهيد
  • نظرات : 6 خصوصي ، 49 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    من خواهان جامعه اي هستم كه دين ، در آن نه وسيله اي براي سركوب انسانها و استفاده براي مقاصد عده اي كه در اختيار آدمي براي رشد و تعالي اش قرار گيرد .

    من به قول يك عزيزي ، براي استقرار دولت انساني ، دين عقلاني و جامعه اخلاقي مبارزه مي كنم... فكر مي كنم كافي باشد !

    2) اتهام ديگر عدم وجود زير بناي فكري براي من بود،‏اگر اين اتهام نيست پس چيست ؟

    زير بناي فكري من قرائت انساني از دين و تاكيد بر هويت ايراني است . و البته ، سعي مي كنم تا جاي ممكن افكار و انديشه هاي مختلف را مطالعه كنم و نكات مثبت آنها را در رسيدن به آرمانهايم به كار بندم. زير بناي فكري من تشيع علوي - به تعبير معلم شهيد ، دكتر علي شريعتي، - و نه تشيع صفوي است .

    3) بر اساس افكار بيمارتان (مثل برادر حسين شريعتمداري) فكر مي كنيد كه تنها خودتان فكر مي كنيد! تنها خودتان زير بناي فكري! داريد! تنها خودتان راسخ و ثابت قدم در انديشه هاي مشعشعانه تان هستيد و ديگران ول معطل! اما نگاهي به آمار زندانيان سياسي بيندازيد مي فهميد چه كسي از روي تفريح كنش سياسي مي كند و چه كسي با تمام وجود براي آرمانهايش مي جنگد!

    4) اتهام بعدي ،‏مثل برادر خلفتان (حاج حسين را مي گويم) برچسب آمريكايي و ... بودن به من و امثال من است . آيا پسر همين محسن رضايي تان به آمريكا نرفت و حالا هم راست راست در خيابان راه نمي رود؟‏ منصف باشيد ، كنش عده اي را به پاي بقيه نوشتن دور از اخلاق و دين و هر ارزش ديگري است . بسياري از فعالان دانشجويي از اقدام علي افشاري تبري جستند و ان را تصميمي شخصي دانستند . همان گونه كه تصميم پسر محسن رضايي به خودش مربوط بوده است !

    والسلام من اتبع الهدي