سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضرت آقا باز به یکی از نکته های مهم و معضلات جامعه ایرانی اشاره کردند و باز مثل همیشه متملقان و چاپلوسان فرصت طلب با زیرکی تمام، قبل از اینکه به جامعه دانشگاهی و پژوهشی کشور اجازه بدهند در مورد این فرمایشات تحقیق و بررسی کنند و برای اجرایی شدنشان در متن جامعه راهکارهای عملی بدهند، شروع به افاضات فرمالیته و سطحی کردند و به نظر من عامدانه سعی در تقلیل ارزش سخنان رهبری به کارهای سبکی چون چاپ بنر و ساخت مستند و برگزاری سمینار و تشکیل کمیسیون و ... دارند.
خوب؟ چه کسانی از اجرایی شدن منویات رهبری در جامعه زیان می‌بینند؟ چه کسانی از این سبک زندگی و این نوع رفتار و کردار ایرانی سود میبرند؟ نتیجه دستورات و فرمایشات معظم له در مورد «مبارزه با فساد اقتصادی»، «جنگ نرم»، «کرسی های آزاد اندیشی» و «خدمت صادقانه به مردم» چه شد؟

پ.ن1: اتفاقا مدتی هست که من در صحبت با دوستان سهم «نوع رفتار ایرانی» را در ایجاد این مشکلات اقتصادی وسیاسی و اجتماعی بیشتر از عدم کفایت دولت و تحریم ها می‌دانم. بسیار خوشحال شدم که مقام معظم رهبری در این بحبوحه مشکلات به این قضیه اشاره کردند.

پ.ن2: خود مقام معظم رهبری بارها به واکنش اینچنینی به سخنانشان اعتراض کرده‌اند مثلا در مورد همت مضاعف-کار مضاعف می‌فرمایند:«...همتمان  فقط این نباشد که حالا این سنگ را از جلوى پایمان برداریم - این که  چیزى  نیست - همتمان باید رسیدن به سر قله باشد. همت مضاعف یعنى این. خوب، این مفت بهدستنمى‌آید؛این با حرف زدن و گفتن و به‌به و چه‌چه کردن به دست نمى‌آید؛(1389/02/08)

پ.ن3: یه کد بدم؟ دقت کردید اخیرا شبکه های ماهواره‌ای و سایتهای اجتماعی و به دنبال اونها بعضی مزدوران داخلی سعی دارند دلیل تمامی این مشکلات اقتصادی را به مقام معظم رهبری مربوط کنند؟ خوب اگر سخنان رهبری درست اجرا میشد آیا این مشکلات بود؟ پس کیا هستند که از اینگونه برخوردهای سطحی با منویات ایشان نفع می‌برند؟

پ.ن4: همین الان کتابی با عنوان همت مضاعف- کار مضاعف مقابلم هست که به چاپ nاُم رسیده است. کتابی که به وفور در ادارات و ارگانها توزیع شد و اخیرا در بعضی جاها از آن آزمون هم برگزار کردند! سال 1389 سال همت مضاعف بود. امسال سال 91 هستیم. برگزاری آزمون از این کتاب کم محتوا و شعارگونه که خیلی از جاهایش اصلا ربطی به موضوع ندارد بعد از 3 سال چه معنایی دارد؟ تا کی باید دنبال آمار و ارقام باشیم و به جای تفکر در مورد نظریه‌های رهبری و پیاده کردن آنها در متن جامعه بااین کارهای سطحی این مسائل مهم را ضایع کنیم؟

پ.ن5: ... بسه دیگه. شرح بیشتر از متن شد. در خانه اگر کس است 4 تا پی نوشت بس است!


نوشته شده در  چهارشنبه 91/7/26ساعت  10:7 صبح  توسط پویا پرتو 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
حسرت
جفای دوستان
نگفتم؟
اگه بخواند،میتونن
اگه قتل بود...
قِلاق سیا و روبا
اشک میریزد دلم
آن روزها رفتند
چرابرف نمیاد؟!
شنا بلدی؟
مراد
دزد
مواظب باشید
ایام عشق
انکار بی فایده است
[همه عناوین(147)][عناوین آرشیوشده]